Budopunkt

Kirjeldus

Budopunkt on Eestis üks suurim võitlusspordi, fitnessi ja füsioteraapia varustuse ning spordisaalide inventari maaletooja ja edasimüüja.

Klient soovis, et bränd liiguks tagasi oma algsete juurte juurde. Budopunkti nimes olevat jaapani keelset sõna “budo” tõlgitakse sageli kui “võitluskunstid” või “sõjatee”. Aga leidub ka teisi tõlgendusi. Sõna esimest osa “bu” tähistav hieroglüüf koosneb kahest komponendist, millest üks tähendab relva/vägivalda, teine aga tegusõna “peatama/lõpetama”. Sõna teine osa “do” tähendab “teed, sihti või eluviisi”. Seega mitte sõja tee vaid rahu tee, mitte vägivald vaid vägivalla peatamine.

Ringi motiiv, tervikuks saamise ja sisemise rahu sümbol, oli Budopunkti logos varasemalt olemas ning sai endale uue mõõtme olles elemendiks kõikidele kommunikatsioonikanalitele. Mõtteviisi päritolu rõhutamiseks on imagoloogiline sõnum jaapanipäraselt vertikaalse lugemissuunaga. Brändi visuaali värskena hoidmiseks pildistasime ligi 100 erinevat võitlus- ja joogafotot, mida Budopunkt tulevikus kasutada saab.