Slow

Kirjeldus

Slow on 2016. aastal loodud jätksuutliku elustiili toodete pood, mille eesmärk on tuua klientideni stiilseid kvaliteetsetest materjalidest rõivaid ning aksessuaare, mis on toodetud eetiliselt, kuid ei lange seejuures ökomoe stereotüübi alla. Brändile tuli kujundada kogu visuaalne identiteet ja veebipood, mis eristuks turul olevatest väga ühe tonaalsuse ja teemale mitte vastava funktsionaalsusega veebipoodidest ning kõnetaks stiiliteadlikku klienti.

Brändi ja veebi kujundamisel lähtusime brändile olulistest märksõnadest – minimalism, põhjamaine stiilipuhtus ja teadlikkus. Veebipood on ülevaatlik ja võimaldab tooteid otsida ka näiteks materjali ja sertifikaadi järgi. Toodete ja müügiga võrdselt esitletakse ka blogi, mis on teadlikule kliendile oluline infoallikas.

Slow ja Ruum 414 kestva koostöö tulemuseks on edukas Hooandja kampaania ja Slow kindel positsioon aina suureneva konkurentsiga ökokaupade turul.

www.slow.ee