Tallinna botaanikaaed

Kirjeldus

Botaanikaaed on Tallinna külje all tegutsenud ligi 60 aastat. Seal saab tutvuda avamaa ekspositsioonide 22,5 hektaril 6500 ning kasvuhoonete 2000 m2 alal 2000 taimenimetusega. See on koht aja veetmiseks ning inspiratsiooni ja teadmiste kogumiseks. Kõnetamaks suuremat ja uut külastajate baasi soovis klient oma ilmet värskendada. Eesmärgi saavutamiseks kindlat visiooni ei olnud, välja arvatud soov leida värske lähenemine, mis kõnetaks uusi sihtgruppe.

Senine näituste reklaamikeel põhines lillefotodel. Otsustasime laiemas sihtrühmas huvi tekitamiseks ning visuaalselt silma paistmiseks kasutada fotode asemel stiliseeritud illustratsioone taimedest. Nendest näituse meeleolu väljendavatest illustratsioonidest lõime ühtse kommunikatsioonisüsteemi, mida kasutatakse kõigis reklaamikanalites.
Illustreeritud plakatitega on võimalik tuua välja taimede eripära ja detailid, mida ehk muidu ei oskaks vaadata, olles nii pigem sissejuhatuseks näitusele, kus saab näha taimede tegelikku kuju.

Visuaalid on loonud botaanikaaiale värske ja näituste vastu huvi tekitava ilme ning saanud nii positiivset tagasisidet külastajatelt kui ka tunnustust 2017. aasta kuldmunade jagamisel hõbemuna näol disaini/printreklaami kategoorias.