Ülemiste City

Kirjeldus

Ülemiste City on Tallinnas asuv mitmekülgne, teenustega rikastatud ja kiiresti arenev linnak, kus igapäevaselt töötab, õpib ja elab üle 12 000 inimese. Piirkond sai alguse 19. sajandi lõpus loodud raudteetööstusena, 1930ndatel hakati seal tootma lennukeid, külma sõja ajal aga eksperimentaalseid tehnoloogilisi seadmeid Nõukogude sõjaväele ja kosmosetööstusele. Taasiseseisvumisega jäi tehas tühjaks kuni aastani 2005, mil Mainori juhtfiguuri ja visionääri Ülo Pärnitsa eestvedamisel sündis idee luua Dvigateli varemetele targa äri linn ning anda tõuge Eesti ühiskonna ja majanduse arengule.

Sellest ajast saati on Ülemiste City DNA-s ambitsioon olla suunanäitaja, luues kohalikele talentidele väärtuslik keskkond arenemiseks, kasvamiseks ja õnnestumiseks. Väljendamaks seda selgemalt ka visuaalses keeles otsustas Ülemiste oma brändile värskenduskuuri teha.

Üle aasta kestnud koostöö jooksul mängisime tihedas koostöös kliendiga läbi mitmeid erinevaid lahendusi ning jõudsime tõdemuseni, et klassikaline jäik brändi raamistik ei ole mängulisele start-up’iliku mõtteviisiga linnakule sobilik.

Selleks, et õnnestunult kommunikeerida niivõrd erinevaid teemasid nagu näiteks tulevikku vaatav konverents või ping-pongi turniir, on vaja paindlikke tööriistu. Sellest tulenevalt ei ole Ülemiste jaoks defineeritud 3-4 värvi ja graafilist elementi nagu brändidel tavaks saanud, vaid terve spektrum toone ja kujundeid mida saab omavahel kombineerida vastavalt ürituse sihtrühmale ning loodavale meeleolule.

Kuigi esialgne ülesandepüstitus nägi ette olemasoleva logo säilitamist, jõudsime tulemuseni, et saab teha paremini – soov oli, et logo oleks märgina jõulisem, paremini loetav, vormilt lihtsam ning kannaks endas Ülemiste City ambitsiooni ja progressiusku. Nii jõudsime sümbolini, milles võib hoolikas vaataja samaaegselt näha vappi, Ü-tähte ja tõusvas suunas liikumist.

Lisaks brändi värskendusele sündis seni pigem visiitkaarti meenutava veebilehe asemele uus kodulehekülg, mis annab detailse ülevaate Ülemiste City sisust ja olemusest. Nagu linnak isegi, on veebileht pidevas arengus.