Loome koos midagi maagilist!

Eesti vanima võitluskunstide varustuse poe rebränd.

2018

TEGIME Bränding
Tüpograafia
Kunstiline juhtimine
Reklaam

AUHINNAD ADC*ESTONIOA
Pronks - Visuaalne Identiteet, 2017

Budopunkt on Eestis üks suurimaid võitlusspordi, fitnessi ja füsioteraapia varustuse ning spordisaalide inventari maaletoojaid ja edasimüüjaid. Kliendi soov oli, et brändi visuaal väljendaks rohkem selle nimes peituvat kultuurilist sisu ja looja visiooni.

Budopunkti nimes olevat jaapanikeelset sõna „budo“ on sageli tõlgitud kui „võitluskunstid“ või „sõjatee“, aga leidub ka teisi tõlgendusi. Sõna esimest osa „bu“ tähistav hieroglüüf koosneb kahest komponendist, millest üks tähendab relva/vägivalda, teine aga tegusõna peatama/lõpetama. Sõna teine osa „do“ tähendab teed, sihti või eluviisi. Seega, mitte sõjatee, vaid rahutee, mitte vägivald, vaid vägivalla peatamine.

Ringi motiiv, tervikuks saamise ja sisemise rahu sümbol, oli Budopunkti logos varasemalt olemas. Võtsime selle lähtepunktiks ja tegime ringist siduva elemendi kogu brändi visuaalis ja kommunikatsioonis. Mõtteviisi päritolu rõhutamiseks on imagoloogiline sõnum jaapanipäraselt vertikaalse lugemissuunaga. Brändi visuaali värskena hoidmiseks tegime ligi 100 erinevat võitlus- ja joogafotot, mida Budopunkt tulevikus kasutada saab.

Tulemuseks oli moderne, kuid ettevõtte ja „budo“ juuri austav visuaalne identiteet, mis on saanud sooja vastuvõtu osaliseks ka Budopunkti külastajate poolt.

Logos kasutatav ringimotiiv sümboliseerib sisemist rahu. Sellest sai keskne kommunikatsioonielement.

Et brändi püsiks pikas perspektiivis visuaalselt värskena, kavandasime ja tegime pilti 100 jooga- ja võitluskunstide poosist.

Tulemuseks on brändi identiteet, mis on lähemal oma “budo-” juurtele ning on samas tänapäevase hõnguga.

OTHER
OTHER
OTHER
OTHER
PROJECTS
PROJECTS
PROJECTS
PROJECTS

Näitus Ajaloomuuseumi Suurgildi hoones

Külastajasõbralik mitmetasandiline viidasüsteem

Ajatu tervikkontseptsioon sisustussalongile

Visuaalne identiteet Tallinna Juveelitehase loomingu näitusele.

Igat värvi ja kujuga tegelasi kõnetav hooajaline disain linnafestivalile.

Värske minimalistlik identiteet kvaliteetsete ja innovatiivsete päikesekatuste loojale.

Veebidisain Eesti ühele suurimale metsanduskontsernile.

Värske visuaal armastatud laste ja noorte kirjandusfestivalile.

Ringmajandusest inspireeritud hooajaline disain.

Eesti loetuima elustiiliportaali värskendus.

Hooajaline identiteet Tallinnas aset leidnud Euroopa Disainifestivalile

Populaarteaduslik raamat loovusest, mõttevälgatustest, nutineedusest ja põnevatest inimaju saladustest.

Eesti suurima ja kiiremini areneva targa linnaku rebränd.

Visuaalne konseptsioon ja illustratsioonid heaolu, vaimse tervise ja tasakaalu näitusele.

Kiiksuga identiteet Puänt raamatupoele ja kirjastusele.

Visuaalne identiteet tulevikku vaatavale Future Forum konverentsile.

Uus visuaalne tööriistakast Eesti noorsootöötajatele.

Visuaalne identiteet tuleviku maitsete maaletoojale.

Värske ja mänguline identiteet lastekirjanduse entusiastidele.

Kaasaegse Tallinna vanalinna restorani bränding.

Tiit Pääsukese elu ja tööd kajastav retrospektiivne näitus ja raamat.

Kujundus ja kommunikatsioon Eesti muusikalegendile pühendatud näitusele.

Taimede ilu visuaalse identiteedi keskmes.

Uus välimus legendaarsele võidusõidutoodete tootjale.

Ajaloonäitus, mis kujutab Eesti hariduse lugu läbi sajandite.

Sisekujunduse inspiratsiooni andva kataloogi disain ja kunstiline juhtimine.

Eesti suurima disainituru hooajaline bränding.

Kitarrimuusika armastajate festivali visuaalse identiteedi kannapööre.

Näitus ja raamat, mis tähistavad 100 aastat kunstiharidust Tartus.

Rahvusvahelise ekstreemspordivõistluse hooajaline disain.

Poeetiline bränding Saaremaa looduskosmeetika väiketootjale.

Näitus ja raamat, mis annavad läbi moe ja rõivastuse elamusliku sissevaate linnanaise ellu.

Modernne bränding mootorspordi ajalugu eksponeerivale muuseumile.

Rahvusvahelise ekstreemspordivõistluse hooajaline disain.

Meeleolukas visuaalne identiteet Kultuuriministeerimu teema-aastale.

Veeremisest inspireeritud bränding velofestivalile.

Eesti esimese vegan ja jätkusuutliku e-poe bränd ja veebileht.

Põhja-Euroopa suurima filmifestivali 20nda juubeli disain.

Õudne ja paljastav kamapaania žanrifilimifestivalile.

Kakskeelse kultuuriajakirja disain ja küljendus.

Eesti ühe vanema ja suurema professionaalse draamateatri rebränd.

Eesti vanima ja suurima animafilmide festivali unenägudest inspireeritud hooajaline disain.