Loome koos midagi maagilist!

Eesti esimese vegan ja jätkusuutliku e-poe bränd ja veebileht.

2016

TEGIME Bränding
Kunstiline juhtimine
Pakendi disain
Veebidisain
Toodete bränding
Tüpgraafia

Slow on 2016. aastal loodud jätksuutliku elustiili toodete pood, mille eesmärk on tuua klientideni stiilseid kvaliteetsetest materjalidest rõivaid ning aksessuaare, mis on toodetud eetiliselt, kuid ei lange seejuures ökomoe stereotüübi alla.

Brändile tuli kujundada kogu visuaalne identiteet ja veebipood, mis eristuks turul olevatest väga ühe tonaalsuse ja teemale mitte vastava funktsionaalsusega veebipoodidest ning kõnetaks stiiliteadlikku klienti.

Brändi ja veebi kujundamisel lähtusime brändile olulistest märksõnadest – minimalism, põhjamaine stiilipuhtus ja teadlikkus. Veebipood on ülevaatlik ja võimaldab tooteid otsida ka näiteks materjali ja sertifikaadi järgi. Toodete ja müügiga võrdselt esitletakse ka blogi, mis on teadlikule kliendile oluline infoallikas.

Slow ja Ruum 414 kestva koostöö tulemuseks on edukas Hooandja kampaania ja Slow kindel positsioon aina suureneva konkurentsiga ökokaupade turul.

www.slow.ee

Kogu visuaalne identiteet tuli luua nullist, et see konkurentide seast silma paistaks ja stiiliteadlikku klienti kõnetaks.

Kujundasime brändi ja veebipoe brändi enda märksõnade põhjal - minimalism, põhjamaine stiil ja teadlikkus.

OTHER
OTHER
OTHER
OTHER
PROJECTS
PROJECTS
PROJECTS
PROJECTS

Näitus Ajaloomuuseumi Suurgildi hoones

Külastajasõbralik mitmetasandiline viidasüsteem

Ajatu tervikkontseptsioon sisustussalongile

Visuaalne identiteet Tallinna Juveelitehase loomingu näitusele.

Igat värvi ja kujuga tegelasi kõnetav hooajaline disain linnafestivalile.

Värske minimalistlik identiteet kvaliteetsete ja innovatiivsete päikesekatuste loojale.

Veebidisain Eesti ühele suurimale metsanduskontsernile.

Värske visuaal armastatud laste ja noorte kirjandusfestivalile.

Ringmajandusest inspireeritud hooajaline disain.

Eesti loetuima elustiiliportaali värskendus.

Hooajaline identiteet Tallinnas aset leidnud Euroopa Disainifestivalile

Populaarteaduslik raamat loovusest, mõttevälgatustest, nutineedusest ja põnevatest inimaju saladustest.

Eesti suurima ja kiiremini areneva targa linnaku rebränd.

Visuaalne konseptsioon ja illustratsioonid heaolu, vaimse tervise ja tasakaalu näitusele.

Kiiksuga identiteet Puänt raamatupoele ja kirjastusele.

Visuaalne identiteet tulevikku vaatavale Future Forum konverentsile.

Uus visuaalne tööriistakast Eesti noorsootöötajatele.

Visuaalne identiteet tuleviku maitsete maaletoojale.

Värske ja mänguline identiteet lastekirjanduse entusiastidele.

Kaasaegse Tallinna vanalinna restorani bränding.

Tiit Pääsukese elu ja tööd kajastav retrospektiivne näitus ja raamat.

Kujundus ja kommunikatsioon Eesti muusikalegendile pühendatud näitusele.

Taimede ilu visuaalse identiteedi keskmes.

Uus välimus legendaarsele võidusõidutoodete tootjale.

Ajaloonäitus, mis kujutab Eesti hariduse lugu läbi sajandite.

Sisekujunduse inspiratsiooni andva kataloogi disain ja kunstiline juhtimine.

Eesti suurima disainituru hooajaline bränding.

Kitarrimuusika armastajate festivali visuaalse identiteedi kannapööre.

Näitus ja raamat, mis tähistavad 100 aastat kunstiharidust Tartus.

Rahvusvahelise ekstreemspordivõistluse hooajaline disain.

Poeetiline bränding Saaremaa looduskosmeetika väiketootjale.

Näitus ja raamat, mis annavad läbi moe ja rõivastuse elamusliku sissevaate linnanaise ellu.

Eesti vanima võitluskunstide varustuse poe rebränd.

Modernne bränding mootorspordi ajalugu eksponeerivale muuseumile.

Rahvusvahelise ekstreemspordivõistluse hooajaline disain.

Meeleolukas visuaalne identiteet Kultuuriministeerimu teema-aastale.

Veeremisest inspireeritud bränding velofestivalile.

Põhja-Euroopa suurima filmifestivali 20nda juubeli disain.

Õudne ja paljastav kamapaania žanrifilimifestivalile.

Kakskeelse kultuuriajakirja disain ja küljendus.

Eesti ühe vanema ja suurema professionaalse draamateatri rebränd.

Eesti vanima ja suurima animafilmide festivali unenägudest inspireeritud hooajaline disain.